donderdag 4 april 2013

Bedankt!

Wat fijn, al die tips en adviezen! Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken. Op dit moment ben ik jullie tips aan het uitproberen. Gisteren moest er weer gewerkt worden dus ik kan er nu pas mee aan de slag. Ik ben er nog niet over uit wat de uiteindelijke oplossing gaat worden. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

Hier nog wel even een betere foto van de Godin, genomen bij daglicht. Als je op de foto klikt, wordt hij groter, als het goed is.
Op deze foto is de Godin zelf beter te zien, hoop ik. Haar armen en gezicht had ik al eerder geborduurd met drie of meer draden in een borduursteek (weet even niet meer welke, steelsteek?) om ze wat zichtbaarder te maken.

Nou, ik ga weer verder met mijn proefjes!

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Toch maar niet al teveel bijwerken, zo is het toch wel mooi, de wat vagere godin!

Marrie-jette zei

Ik heb er een poosje naar zitten kijken en dan heel groot.Ik vind haar prachtig.Misschien nog wat vage kleuren aanbrengen maar verder ben ik het met Hannie eens.