woensdag 30 januari 2013

WIP Stadje / Town WIP

Vorige week schreef ik dat ik nog wat huisjes af moest maken voor de les, zodat ik daar kon beginnen met quilten. Dat is helaas niet gelukt want ik bedacht natuurlijk nog weer van alles dat er nog bij moest. Ach ja, dat hoort bij mij.

Zo ver was ik vorige week:

En op deze foto is de stad gebouwd, de vogels vliegen en  hij is gedubbeld. Over de hele quilt ligt een stuk bordeauxrode tule.

Zondagavond ben ik begonnen met quilten. Tijdrovend dus ik ben voorlopig nog niet klaar. Maar dat geeft niet want ik vind het leuk om te doen.

De komende week hoop ik ook weer wat tijd te kunnen besteden aan mijn landschapje en het huswifboek.

Vrijdag ga ik met Jacq verder aan het huswifboek. Zij is natuurlijk allang klaar met het eerste deel maar ik heb alleen nog maar de lapjes op maat gesneden. Verder heb ik geen tijd gehad. Hopelijk lukt het me om voor vrijdag de stukken in elkaar te naaien. Maar of dat lukt met rapporten die moeten worden geschreven en een extra studiemiddag? Ik vrees met grote vrezen...

I worked some more on the town I'm building. The first photo is from last week, the second shows how it looked right after I added badding and a back. I'm still in the process of quilting it right now.

And, ofcourse, I'm linking to

Grab a button


5 opmerkingen:

momiji zei

Wow--your city quilt is coming along so wonderfully! I love how it has a bit of a folk feel to it, yet it's so completely modern at the same time. It's great to see your progress!

marjolijn zei

Je bouwt wel een prachtige stad! Geniet maar van het quilten, hij wordt dan steeds mooier. Leuk om het te mogen volgen.

christina zei

Wordt prachtig

Christel Sins-Camp zei

Ik vind dat je al aardig opschiet! En werk gewoon in je eigen tempo; we hebben niet allemaal evenveel tijd (èn zin)!

Anoniem zei

Vindt het bijzonder en een geduld werkje, jou stad. Ben benieuwd hoe hij verder gaat opgebouwd worden.