zondag 23 december 2012

Fijne feestdagen!

Deze week ben ik wel creatief geweest maar er is weinig om te laten zien. Mijn sjaal/col heeft er weer wat pennen bijgekregen maar dat is niet interessant genoeg om te laten zien. Hetzelfde geldt voor het breifrustseltje van een vorig logje.

Verder heb ik mijn dagboekquiltje voor december af. Dat kan ik echter nog niet laten zien omdat het tegelijk een cadeautje is. Pas als de ontvanger het heeft gekregen, wil ik het hier laten zien.

Mijn landschapje heeft inmiddels een gequilte lucht, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt. Vandaag ga ik daar waarschijnlijk mee verder. Ik zeg waarschijnlijk, want als ik eenmaal op zolder ben, kan ik zomaar ineens toch een ander project oppakken. Maar ik heb nu heerlijk twee (!) weken vakantie dus het landschapje komt vast een keer aan de beurt.

Een klein werkje kan ik wel laten zien met mijn kerstgroet voor jullie.



Ik maakte het als voorbeeld tijdens mijn uitleg aan mijn nichtje. In een vorige logje vertelde ik dat ze een middagje kwam naaien op haar nieuwe naaimachine. Ze wilde een kerstquiltje maken en dat is inmiddels af. Ik ben weer vergeten een foto te maken maar haar quiltje is erg leuk geworden, zeker voor een eerste quiltje!

1 opmerking:

christina zei

Ook voor jullie fijne feestdagen toegewenst ondanks de gevoelens die je deze dagen zult hebben.