vrijdag 2 maart 2012

Award

Her en der zag ik de award al langskomen op wat blogs. Vorige week werd ook ik verrast met de Liebster Award. Ik kreeg hem van Beth van Sew Sew Art. De award is bedoeld voor innovatieve blogs met minder dan 200 volgers. Ik voel me zeer vereerd, Beth!

Last week I was surprised by Beth from Sew Sew Art, who gave me the Liebster Award for innovative blog with less than 200 followers. I'm very honoured, Beth!



Het is de bedoeling dat ik deze Award doorgeef aan andere bloggers. Mijn lijstje, in willekeurige volgorde:

Christina van artquiltenismijnpassie.blogspot.com: Ik heb al veel van Christina geleerd en geniet erg van haar blog.  Ze beschrijft uitgebreid wat ze doet en laat veel foto's zien. Maar ik wil wel wat meer posts van je zien, Christina! ;-)

Liesbeth van kleurrijkleven.blogspot.com: Liesbeth gebruikt veel, voor mij nieuwe materialen en technieken. Ze legt heel duidelijk wat ze doet dus ook bij haar leer ik veel!

De volgende twee bloggers hebben de Award al van een ander gekregen maar ik wil ze toch noemen. Eigenwijs hè? ;-)

Hannie van quilts-han.blogspot.com: Hannie maakt prachtige quilts en andere textiele art. Ze heeft een heel eigen stijl die me erg aanspreekt.

Aart van quiltaart.blogspot.com: Aart is erg bezig zijn eigen stijl te ontwikkelen en dat vind ik een mooi proces om te zien. Hij is niet bang om van alles uit te proberen en daar geniet ik graag van mee.

Dan heb ik nog een blogger die ik niet kon mailen over de Award, maar ook haar wil ik graag noemen.



Marie-jette van marriette.blogspot.com: Marrie-jette kan toveren met lapjes en verf. Ze weet van elke lap een kunstwerk te maken, ook alweer in een heel eigen stijl. Prachtig.

Eigenlijk wil ik nog veel meer bloggers noemen, zoals Nienke en Ina. Er zijn zo veel leuke, innovatieve blogs, dat mijn reader onderhand overvol is! Ik kan het eigenlijk niet meer bijhouden, haha. Heerlijk, zo veel inspiratie binnen handbereik.

O ja, volgens de regels zouden deze bloggers de award nu weer moeten doorgeven aan 5 andere bloggers. Ik houd er echter niet van dat soort dingen op te leggen. Weet je echter bloggers die je de award wilt geven, is dat natuurlijk wel leuk!

I'm supposed to give the Award to 5 other bloggers. Here's my list, in random order:


Christina from artquiltenismijnpassie.blogspot.com: I've learned a lot from Christina and enjoy reading her blog very much. She gives detailed descriptions of what she's doing and shows a lot of pictures. But I think you ought to post some more, Christina! ;-)


Liesbeth from kleurrijkleven.blogspot.com: Liesbeth uses a lot of materials and techniques that are new to me. She explains them very clearly, allowing me to learn a lot from her!


The next two bloggers already received the Award from someone else but I still want to mention them. Cheecky, isn't it?


Hannie from quilts-han.blogspot.com: Hannie makes beautiful quilts and fiber art. She has a very distinctive style that appeals to me greatly.


Aart from quiltaart.blogspot.com: Aart is in the midst of the process of developing his own style and I love watching that evolve. He isn't afraid to try all sorts of things and I really enjoy reading about it.


Than there's this blogger I couldn't send an e-mail about the Award but I do want to mention her.


Marie-jette from marriette.blogspot.com: Marrie-jette is a magician with fabric and dyes. She can turn every piece of fabric into a piece of art, again in a very disctinctive style. Wonderful.


I would love to mention even more bloggers, like Nienke and Ina.. There are so many interesting, innovative blogs, that my Google Reader is crammed! I can't even keep up anymore, lol. Isn't it wonderful, a world of inspiration at your fingertips?

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Gefeliciteerd Dea. Je hebt hem ook verdiend hoor. En zo leuk, we lezen duidelijk allebei dezelfde blogs!
gr. Marjolijn

Hannie de Beer zei

Mijn dank voor je lovende woorden! Net als jij kijk ik veel op dezelfde blogs, en ik leer nog steeds bij! Een mens is nooit te oud om te leren zeggen ze. Vooral technieken heb je nooit genoeg! Succes met alle werkjes, en ook jij hebt de award echt verdiend!!