donderdag 10 februari 2011

Weekendje weg! / Quilt retreat

Bedankt voor de steunbetuigingen naar aanleiding van mijn laatste bericht. Heel fijn dat nu weer meer mensen de petitie hebben getekend. Zegt het voort, zegt het voort!

Voor mij nu nog een half dagje werken en dan ga ik heerlijk een weekendje weg! Ik ga een weekend lang quilten en (vooral) kletsen met oude en nieuwe quiltvriendinnen. Als ik eraan toekom, ga ik ook nog verder aan mijn poesjes-onder-quilts en aan de achterkant voor mijn dronkemanspad.

Mijn quiltspullen staan al klaar, alleen de minder belangrijke zaken, zoals kleding, moet ik nog pakken.


Ik heb er zin in!

Thanks for the support concerning the cut backs I wrote about in my previous blog! I'm happy some people have signed the petition.

I'm off on a quilt retreat. Everything is packed (except for the unimportant stuff like clothes) and I'm ready to go. I'm really looking forward to seeing old friends again and making new ones! Oh, and to doing some stitching of course, in between talking and talking and talking. ;)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh ik ben niet de enig die veel meeneemt, ik zie je morgen.

Aart zei

Fijn weekend, je hebt ook alleen maar de kleding nodig die je aantrekt, de rest heeft het toch niet door, ze zijn véél te druk.
http://quiltaart.blogspot.com

ina zei

veel plezier Dea. Ik wou dat ik mee kon.........

christina zei

Heel veel plezier Dea. Doe je ze de groeten enne: geniet ervan he. Want gezellig zal het zeker worden.

marjolijn zei

Oh, wat een heerlijk vooruitzicht. Ga lekker genieten (en dat zal vast wel lukken). Ik lees na het weekend weer graag je verhalen.

neeftje zei

dea, ik heb de petitie natuurlijk ook getekend! heeeel veel plezier!!!!!! dat gaat vast goed komen! groetjes