maandag 24 januari 2011

Naai-etui en blokkenboek

Nou, gisteren was een donkere, sombere dag hier dus foto's maken heb ik maar vooruitgeschoven. Daar vertel ik dus later in de week meer over. Vandaag maar even een ander onderwerp.

Omdat projecten bij mij vaak lang duren, hou ik wel van een tussendoortje zo af en toe. Zeker als ik dan ook nog iets maak dat ik goed kan gebruiken.

Ik ben vaak met verschillende werkstukken tegelijk bezig. Voor elke gelegenheid een apart werk(je), heerlijk, die afwisseling! Maar wel een gedoe als je voor elk project steeds je spullen bij elkaar moet sprokkelen, omdat je schaartje hier en je naaldenmapje daar ligt.

Daarom probeer ik overal een eigen etui voor te maken. Ik heb me er een keer makkelijk vanaf gemaakt door een toilettas bij Ikea te kopen. Reuzehandig geval! Maar ook een beetje saai.
Voor een ander project heb ik daarom van vrolijke Laurel Burch-stofjes en een ander kattenpanel zelf een etui gemaakt, met bijpassend blokkenboek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je kleine projecten zijn wel heel leuk. En die "saaie" toilettas van Ikea kun je toch iets op vrolijken of niet?